جنگ نرم و امام مهدي(روحي و ارواح العالمين له الفداه)

مهدویت

درپست امروز ميخواهم راجع به جنگ نرم و مهدويت باشما حرف بزنم

وزيرجنگ امريكا ميگويد در دنيا سه قدرت هست كه هركس داشته باشد ميتواند بر دنياحكومت كند:

1-قدرت سخت:جنگ هاي در دنيا مانند8سال دفاع مقدس

2-قدرت هوشمند:سلاح هاي هوشمند مانند هواپيماي جاسوسي پهباد

3-قدرت نرم:جنگ سايبري:تغيير عقايد و فرهنگ و افكار يك ملت و در اخر براندازي ان ملت

دراين سه قدرت امريكا باقدرت هاي اول و دوم نتوانست با ايران مقابله كند حال نوبت ميرسد به قدرت سوم كه متاسفانه در اين مورد موفق بوده است.

حال وظيفه جوانان در اين مورد چيست؟انجام واجبات و ترك محرمات

کمی ساده تر:اگر ما جوانان هرکدام مان درزمینه مهدویت و مقابله با جنگ نرم کار کنیم چقدر جوان و نوجوان در این مملکت هست؟اگر نصف این جوانان و نوجوانان هم اینکار را بکنند باز کارجنگ نرم تمومه که اینکار جوانان کمتر از کار جوانان و نوجوانانی که در هشت سال دفاع مقدس جهاد کردند کمتر نیست چون انان رفتند و جنگیدند وبرای انان دشمن مشخص بود ولی برای ما دشمن میتواند دوستمان باشد.

سخنی با جوانان:دوستان عزیز درزندگیمان بنگریم و ببینیم چقدر به سایت و وبلاگ های غیر اخلاقی رفتیم؟ چقدر فیلم مبتذل داریم؟ چقدرعکس و داستان سکسی خوانده و دیده ایم؟ چقدر در موضوعات سکسی کار کرده ایم؟ چند نفر را منحرف کرده ایم؟ و چقدر و چقدر وچقدر راجع به مولایمان خوانده ایم؟ چقدرراجع به مولایمان صاحب الزمان(روحی له الفداه)کار کرده ایم؟ چند فند نفر را به راه راست اورده ایم؟چقدر راجع به امام زمانمان(روحی له الفداه)میدانیم؟روزی چند بار یا اصلا ههفته ای چند بار یا ماهی چند بار به سایت ها و وبلاگ هایی که راجع به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)سر میزنیم؟ ببینید سایت های سکسی چقدر بازدید دارند و سایت های مهدوی چقدر؟چقدر با جنگ سایبری و نرم مقابله کرده ایم و چقدر با عاملان جنگ نرم همکاری کرده ایم؟(هرگناهیی که انجام میدهیم همان همکاری است)حال جواب بدید که ایابه مولایمان امام زمان(روحی له الفداه)اندازه یه سایت سکسی و یا فیلم سکسی و یا داستان و عکس سکسی ارزش نمیدهیم که دنبال یک فیلم سکسی اینقدر میگردیم اینقدر خرج یه ساکس میکنیم ولی برای مولایمان...

میخواهم امروز برای اولین بار در وبلاگ دعا کنم:خدایا توفیق مقابله با جنگ نرم را به ما عنایت فرما.

امین یا رب العالمین




نوشته شده در پنج شنبه 15 تير 1386ساعت 12:22 توسط سجاد| |
برچسب ها: جنگ نرم و امام مهدي(روحي و ارواح العالمين له الفداه)

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Night Skin